Novi poziv: Dokazivanje inovativnog koncepta - Treći Poziv

Novost

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih objavilo je dana 31. srpnja 2024. godine Poziv za dostavu projektnih prijedloga pod nazivom „Dokazivanje inovativnog koncepta - Treći Poziv“. Poziv se financira iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026.

PREDMET POZIVA: dodjela bespovratnih sredstava mikro, malim i srednjim poduzećima, fizičkim osobama te istraživačkim organizacijama, za sufinanciranje pretkomercijalnih aktivnosti u početnoj fazi razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških procesa, kako bi se utvrdio potencijal za komercijalizaciju, usmjerio daljnji razvoj i smanjio rizik investicije.

SVRHA POZIVA: povećanje spremnosti za razvoj novih proizvoda i procesa zbog poboljšanih istraživačko-razvojnih i inovacijskih kapaciteta poduzeća i znanstvenih organizacija.

POSEBNI CILJEVI POZIVA:
A. Poboljšanje tržišne spremnosti rezultata istraživanja i razvoja
B. Unaprjeđenje kapaciteta poduzeća za istraživanje, razvoj i inovacije.

Ukupna financijska alokacija u okviru ovog Poziva: 6.399.893,82 EUR

Najniža vrijednost potpore koja se može dodijeliti pojedinom Projektu: 26.500,00 EUR

Najviša vrijednost potpore koja se može dodijeliti pojedinom Projektu: 50.000,00 HRK


Prihvatljivi prijavitelji:
1. Mikro, mali i srednji poduzetnici
2. Znanstvenoistraživačke institucije
3. Fizičke osobe

Intenzitet potpore po pojedinom Projektu može iznositi do 50 - 70% prihvatljivih troškova.

Prihvatljive aktivnosti:

1. Istraživanje (TRL 3-4):

1.1. Izrada prototipa
1.2. Demonstracija tehničke izvedivosti

2. Aktivnosti upravljanja inovacijskim ciklusom

3. Izrada dokumenata u svrhu komercijalizacije inovacije:

3.1. Analiza tržišta
3.2. Izrada studije izvedivosti
3.3. Izrada koncepta i/ili strategije za razvoj i/ili komercijalizaciju proizvoda (studija ili plan za komercijalizaciju)
3.4. Provjera i zaštita intelektualnog vlasništva
3.5. Pretraga patenata
3.6. Validacija ideje tj. tržišne potrebe, analiza strategije zaštite intelektualnog vlasništva

4. Administrativno vođenje projekta:

Prihvatljivi troškovi ako je Prijavitelj mikro, mali i srednji poduzetnici ili fizička osoba:

1. Troškovi istraživačkog i projektnog osoblja (bruto 2)
2. Troškovi vanjskih usluga istraživanja
3. Troškovi savjetodavnih usluga
4. Troškovi amortizacije instrumenata i opreme neophodne za provedbu projekta
5. Troškovi materijala i sitnog inventara za potrebe projekta
6. Neizravni troškovi
7. Troškovi vanjskih usluga za izradu analize tržišta, izradu studije izvedivosti, izradu studije ili plana za komercijalizaciju te troškovi provjere i zaštite intelektualnog vlasništva.

Prihvatljivi troškovi ako je Prijavitelj znanstveno istraživačka organizacija:

1. Troškovi istraživačkog i projektnog osoblja (bruto 2)
2. Troškovi vanjskih usluga istraživanja
3. Troškovi kupnje opreme
4. Troškovi materijala i sitnog inventara za potrebe projekta
5. Troškovi vanjskih usluga analize tržišta, izrada studije izvedivosti, izrade studije ili plana za komercijalizaciju te troškovi provjere i zaštite intelektualnog vlasništva
6. Troškovi diseminacije
7. Troškovi upravljanja projektom
8. Trošak vanjske stručne usluge za pripremu i provedbu postupka nabave i za potrebe administriranje projekta
9. Neizravni troškovi

Zaprimanje projektnih prijava putem sustava eNPOO započinje 1. listopada 2022. godine i traje najkasnije do 2. prosinca 2024. godine u ponoć.

Prethodna objava Slijedeća objava